Φτωχότεροι βαθμοί στις εξετάσεις για τους μαθητες που περνούν πολλές ώρες σε TV ή PC
Κάθε επιπλέον ώρα την ημέρα που περνά ένας μαθητής μπροστά στην
τηλεόραση ή στον υπολογιστή συνδέεται με φτωχότερους βαθμούς στις
εξετάσεις, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην ηλικία των 16 ετών,
ανακάλυψε έρευνα του University of Cambridge.
Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι μαθητές που μελετούν μια επιπλέον ώρα καθημερινά είχαν σημαντικά καλύτερους βαθμούς σε σχέση με τους συμμαθητές τους.
Ωστόσο, η έρευνα ανακάλυψε ότι ακόμα και αν οι συμμετέχοντες διάβαζαν πολύ, η παρακολούθηση τηλεόρασης και η ενασχόληση με τους υπολογιστές έβλαπτε την ακαδημαϊκή τους επίδοση.
Επίσης το επίπεδο σωματικής δραστηριότητας δεν είχε επίδραση στην ακαδημαϊκή επίδοση.
Η ερευνητική ομάδα μελέτησε 845 μαθητές μετρώντας τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας και καθιστικών συνηθειών στην ηλικία των 14,5 ετών και στη συνέχεια συνέκρινε τα στοιχεία με την επίδοση στις εξετάσεις τον επόμενο χρόνο.
Ανακάλυψε ότι ο χρόνος παρακολούθησης τηλεόρασης συνδεόταν με τις συνολικές μονάδες που αποκτήθηκαν στο General Certificate of Secondary Education (GCSE).
Κάθε επιπλέον ώρα την ημέρα που περνούσε κάποιος μαθητής μπροστά στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή στην ηλικία των 14,5 ετών συνδέθηκε με 9,3 λιγότερες μονάδες στις εξετάσεις στην ηλικία των 16 ετών-ισοδύναμο με 2 βαθμούς (για παράδειγμα από το Β στο D).
Δυο επιπλέον ώρες συνδέθηκαν με 18 μονάδες λιγότερες.
Η ερευνήτρια Kirsten Corder, δήλωσε ότι το να περνούν τα παιδιά περισσότερο χρόνο μπροστά στην οθόνη φαίνεται να συνδέεται με φτωχότερη επίδοση στο GCSE.
Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό ‘’International Journal of Behavioural Nutrition and Physical Activity.’’
www.univadis.gr
Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι μαθητές που μελετούν μια επιπλέον ώρα καθημερινά είχαν σημαντικά καλύτερους βαθμούς σε σχέση με τους συμμαθητές τους.
Ωστόσο, η έρευνα ανακάλυψε ότι ακόμα και αν οι συμμετέχοντες διάβαζαν πολύ, η παρακολούθηση τηλεόρασης και η ενασχόληση με τους υπολογιστές έβλαπτε την ακαδημαϊκή τους επίδοση.
Επίσης το επίπεδο σωματικής δραστηριότητας δεν είχε επίδραση στην ακαδημαϊκή επίδοση.
Η ερευνητική ομάδα μελέτησε 845 μαθητές μετρώντας τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας και καθιστικών συνηθειών στην ηλικία των 14,5 ετών και στη συνέχεια συνέκρινε τα στοιχεία με την επίδοση στις εξετάσεις τον επόμενο χρόνο.
Ανακάλυψε ότι ο χρόνος παρακολούθησης τηλεόρασης συνδεόταν με τις συνολικές μονάδες που αποκτήθηκαν στο General Certificate of Secondary Education (GCSE).
Κάθε επιπλέον ώρα την ημέρα που περνούσε κάποιος μαθητής μπροστά στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή στην ηλικία των 14,5 ετών συνδέθηκε με 9,3 λιγότερες μονάδες στις εξετάσεις στην ηλικία των 16 ετών-ισοδύναμο με 2 βαθμούς (για παράδειγμα από το Β στο D).
Δυο επιπλέον ώρες συνδέθηκαν με 18 μονάδες λιγότερες.
Η ερευνήτρια Kirsten Corder, δήλωσε ότι το να περνούν τα παιδιά περισσότερο χρόνο μπροστά στην οθόνη φαίνεται να συνδέεται με φτωχότερη επίδοση στο GCSE.
Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό ‘’International Journal of Behavioural Nutrition and Physical Activity.’’
www.univadis.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου